100% vikariat som pedagogisk psykologisk rådgiver frem til 31.12.2020

Klikk for stort bilde

INDRE NAMDAL BARNEVERN OG PEDAGOGISK PSYKOLOGISK TJENESTE

Indre Namdal barnevern- og PPT er en samorganisert  interkommunal tjeneste etter vertskommuneprinsippet. Tjenesten innbefatter kommunene Grong, Høylandet, Namsskogan, Røyrvik, Lierne og Snåsa. Grong kommune er vertskommune. Barneverntjenesten og PPT er samorganisert med felles administrativ leder og fagledere for PPT og barnevern.

Vi søker vikariat som pedagogisk rådgiver frem til 31.12.2020

Arbeidsgiver: Indre Namdal barnevern – og pedagogisk/psykologisk tjeneste
Stillingstittel: Pedagogisk psykologisk rådgiver
Sted: Indre Namdal
Varighet: 100% vikariat frem til 31.12.2020
Søknadsfrist: 21. november 2019

Søk stillingen

Arbeidsoppgaver

  • Utredning/kartlegging, rådgivning og veiledning i et helhetlig perspektiv knyttet til barn, unge og voksne innenfor fagområdet
  • Stillingen innebærer stor grad av selvstendig arbeid, i tillegg til teamarbeid/nettverksarbeid
  • Delta i avdelingens øvrige oppgaver
  • En god del reisevirksomhet må påregnes, selv om mye foregår på VK (videokommunikasjon)

Vi søker en person som har/er:

  • Relevant utdanning innen spesialpedagogikk, pedagogikk, psykologi eller tilsvarende, fortrinnsvis på masternivå
  • God kunnskap om grunnleggende læring og kunnskapsanvendelse
  • Veiledningskompetanse
  • God kompetanse og erfaring fra barnehage- og/eller skolesektor er ønskelig
  • God digital kompetanse

Personlige egenskaper:

Du må evne å ta initiativ, håndtere stress på en god måte,  arbeide selvstendig, strukturert og målrettet. Gode samarbeidsegenskaper og kommunikasjonsferdigheter er viktig. Personlig egnethet vektlegges. Du må også ha god skriftlig og muntlig fremstillingsevne og være utviklings- og løsningsorientert.

Organisasjonen vil være i stadig endring. Det er derfor et krav at den som tilsettes er fleksibel i forhold til endringer i arbeidsoppgaver, samarbeidspartnere og organisatorisk plassering.

Vi tilbyr:

Varierte arbeidsoppgaver, mulighet for veiledning i samhandling med de andre ansatte. Deltakelse i spennende interkommunalt samarbeid og tverrfaglig arbeid i team med andre faggrupper. Lønn etter avtale. Attraktiv pensjonsordning, med 2 % pensjonsinnskudd.

Tilsetting skjer på de vilkår som til enhver tid framgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 

Det kreves at ansatte kan benytte egen bil i tjenesten i tillegg til kommunens leiebiler. Det kreves innlevert politiattest før tiltredelse.

Minimum to referanser må oppgis i søknad.

Har du spørsmål om stillingen

Kontakt avdelingsleder Trine Gartland Gåsbakk, 97198970 eller fagleder Irene Opdal, tlf 953 68 882.