MNA innfører kundeidentifisering ved levering av avfall på Vårryggen

Midtre Namdal Avfallsselskap (MNA) innfører kundeidentifisering på våre gjenvinningsstasjoner. Både privatabonnenter, bedrifter og leietakere må identifisere seg når de kommer for å levere avfall. Denne innføringsfasen vil vare i flere måneder - så du har god tid på å ordne tilgang til avfallsnøkkelen.

Bakgrunn for innføring av kundeidentifisering

Grunnen er at MNA vil sikre at våre privatabonnenters rett til fri levering på våre gjenvinningsstasjoner fortsetter,  og at bedrifter skal betale for avfallet som leveres.  Dette gjelder også mindre bedrifter som enkeltpersonsforetak og gårdsbruk.  Identifiseringen skjer gjennom en QR-kode fra din mobil. Dette er din avfallsnøkkel. Koden leses av når du viser telefonen til våre ansatte på gjenvinningsstasjonen.

Hånholdt enhet sin skanner QR-kode fra en mobil - Klikk for stort bildeHånholdt enhet sin skanner QR-kode fra en mobil MNA

Dele avfallsnøkkelen med andre familiemedlemmer

Du kan også dele tilgang med andre i din husstand. Koden får du på flere måter. Har du appen ”Min Renovasjon” finner du innlogging til ”Min Side” der, eventuelt via nettleser på minside.mna.no
Spør gjerne våre ansatte på gjenvinningsstasjonen om hjelp.

Bedrifter, kommuner og utleiere logger enklest inn via minside.mna.no

Det er også mulig å bestille et fysisk adgangskort. MNA fakturerer kr 250 pr. kort ved utstedelse. 

Last ned appen “Min renovasjon” til din mobil

Klikk på riktig link ut fra hvilken type telelfon du har.

Trenger du mer informasjon eller ønsker å bestille adgangskort

Du finner mer informasjon på nettsiden mna.no, eller ta kontakt via: